Reklamační řád

Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží nakupované soukromou osobou, se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců u spotřebního zboží dle Občanského zákoníku, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. V případě, kdy zákazník nakupuje zboží na svou firmu, je záruční doba řízena Obchodním zákoníkem, tedy 12 měsíců pro spotřební zboží. 

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným opotřebením
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a vaši adresu
4) přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

Náklady na dopravu reklamovaného zboží hradí zákazník.

Vyhledávání
Užitečné odkazy

Naše pobočky:

Aquatica KOI Centrum
Aquatica ZOO Centrum

Další odkazy:

Partnerské weby

AQUATICA - FIAP - Profesionální zboží pro Vaše zahradní jezírka a chov KOI Sunlight webdesign - e-shop Sun-shop